Sample of All FAQs (Helpie FAQ)
[helpie_faq]Αγίας Τριάδος 3, Αγ.Παρασκευή
(+30) 210 60.17.000
Αγίας Τριάδος 3, Αγ.Παρασκευή
(+30) 210 60.17.000
Sample of All FAQs (Helpie FAQ)
[helpie_faq]1] Για τον λόγο πως η διαθεσιμότητα μεταβάλλεται συνεχώς ή μπορεί να μην επαρκεί για την πλήρη εκτέλεση της παραγγελίας σας {Εφόσον τα τεμάχια που χρειάζεστε είναι περισσότερα του ενός (1) } , είτε σε τηλεφωνική είτε σε ηλεκτρονική παραγγελία, η παραπάνω πληροφορία επιβεβαιώνεται ΜΟΝΟΝ εφόσον ΜΕΤΑ την καταχώρηση της παραγγελίας σας και εντός (2) δύο ωρών λάβετε το σχετικό EMAlL που ΑΝΑΦΕΡΕΙ πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή. Σε διαφορετική περίπτωση η παραγγελία σας ακολουθεί τους χρόνους των όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος ( 1 έως 3 ημέρες ) και βάσει αυτών θα σας αποσταλεί email επιβεβαίωσης για την παραλαβή της παραγγελίας σας.
2] Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει να ξεκινήσετε για παραλαβή ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ λάβει την σχετική επιβεβαίωση και ουδεμία ευθύνη φέρουμε για την τυχόν ταλαιπωρία που θα υποβληθείτε.
3] ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα Αυθημερόν παραλαβής από τις κεντρικές αποθήκες.
4] Για να επωφεληθείτε της Αυθημερόν Παραλαβής, από το φυσικό μας κατάστημα θα πρέπει να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο 210.60.17.000 για να επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας.
5] Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει και άλλα πράγματα, που δεν είναι διαθέσιμα για άμεση παραλαβή, τότε θα λάβετε EMAlL επιβεβαίωσης για παραλαβή όταν συγκεντρωθούν ΟΛΑ σας τα προϊόντα δηλαδή εντός 1-3 εργάσιμες ημέρες.